Sunucu yoğunluğu bahanesine sürekli sığınıyorlar ama ortada sunucu yoğunluğu gibi birşeyin olması mümkün değil. Paribu'ya girmek isterken sürekli olarak server error hatası alıyoruz. Bize işlemi kapattılar ama bilgisayardan pariteye girmenin bir yolunu buldum. Saniyede yüzlerce işlem dönüyordu. Bu nasıl oluyor? Fikirleriniz neler? Ortada bir kara para aklama olayı mı var acaba anlamadım gitti.
Arkadaşımızın kendi kendisini ifşa ettiği fotoğraf da burada yer alıyor ; https://cdn.r10.net/editor/96900/3688556559.jpeg
Server Error hatası geldikten sonra Piyasalara tıklayıp Fenerbahçe Token'i seçerseniz pariteye en başından beri sorunsuz girebiliyorsunuz.
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
125 üstüne çıkar mı yine gün içerisinde
Genelleme de yapmak istemiyorum ama bizim milletin olduğu yerde %99 bi olaylar dönüyor.
bir resimde satışta 176 bin görünüyor tekrar alımda görünen nakit 25 bin tl küsür hadi onu geçtim o ara 10 dakkada coin aldın yada para çektin de vs. neyse en cok güldüğüm staking ederek denmiş konuda cumartesi ön satısı bugunde piyasa ya çıkan coini nerden stake ettin