• 13-08-2021, 18:46:49
    #1
    CGLR adlı arkadaşımıza nasıl 25 TL'den satın aldığını sorduk cevap vermek yerine shop dedikten sonra konuyu kilitleyip bizi direk engellemiş. Parite 14:00'da açıldı. Arkadaşımız bugün 12:00'de 25 TL'den nasıl alım gerçekleştirmiş!? Başka bu şekilde alım gerçekleştirenler var mı?
    Sunucu yoğunluğu bahanesine sürekli sığınıyorlar ama ortada sunucu yoğunluğu gibi birşeyin olması mümkün değil. Paribu'ya girmek isterken sürekli olarak server error hatası alıyoruz. Bize işlemi kapattılar ama bilgisayardan pariteye girmenin bir yolunu buldum. Saniyede yüzlerce işlem dönüyordu. Bu nasıl oluyor? Fikirleriniz neler? Ortada bir kara para aklama olayı mı var acaba anlamadım gitti.
    Arkadaşımızın kendi kendisini ifşa ettiği fotoğraf da burada yer alıyor ; https://cdn.r10.net/editor/96900/3688556559.jpeg

    Server Error hatası geldikten sonra Piyasalara tıklayıp Fenerbahçe Token'i seçerseniz pariteye en başından beri sorunsuz girebiliyorsunuz.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    124'den aldık 100 zorluyor, kamışla su içiyorum 125 üstüne çıkar mı yine gün içerisinde
    Kardeşim bu arada inşallah tekrar yükselir diğer türlü senin paranı el birliği ile başkaları yedi sanırım.
  • 13-08-2021, 18:50:04
    #2
    🏆 SMM-PANEL.NET
  • 13-08-2021, 18:57:56
    #3
    Saat 14 te acildiginda 43 bandindaydi.Sirf paribuda diye almadim.Boyle biseyin olacagi belliydi.
    Bu arada o arkadas 9 ay vadeli olandan almis sanirim. 25 ten almasinin imkani yok olsa dll nickli arkadas alirdi zaten.Malum olayin perde arkasini aciklamayip gosteris yapmayi seven cok kisi var
  • 13-08-2021, 19:01:16
    #4
    WebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saat 14 te acildiginda 43 bandindaydi.Sirf paribuda diye almadim.Boyle biseyin olacagi belliydi.
    Hayatta kullanmayacağım bir borsa sadece FB Token için girdik. Zarar etmedim şahsen ama artık bu sunucu yoğunluğu yalanından tiksindim. Yatırımcılarını göz göre göre aptal yerine koyuyorlar.
  • 13-08-2021, 19:13:10
    #5
    Şimdi ben bişey anlamadım. Bu arkadaş shop mu yapmış yoksa el altından daha ucuzamı almış. Kısaca anlatan olurmu acep
  • 13-08-2021, 19:14:25
    #6
    amrdvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi ben bişey anlamadım. Bu arkadaş shop mu yapmış yoksa el altından daha ucuzamı almış. Kısaca anlatan olurmu acep
    Yaşı kemale ermiş shop yapma gibi çocukca şeyler ile uğraşacağını sanmıyorum. El altından ucuzdan toplamışlar bence nasıl topladılarsa...
  • 13-08-2021, 19:18:11
    #7
    Gonenious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşı kemale ermiş shop yapma gibi çocukca şeyler ile uğraşacağını sanmıyorum. El altından ucuzdan toplamışlar bence nasıl topladılarsa...
    Eğer öyleyse yasal mı bu hocam. Token vs ile alakam yok fakat kulağa hoş gelmiyor.
  • 13-08-2021, 19:20:11
    #8
    Ne olursa olsun Türk borsalarına 1₺ bile sokmam kim ne kazanırsa kazansın Genelleme de yapmak istemiyorum ama bizim milletin olduğu yerde %99 bi olaylar dönüyor.
  • 13-08-2021, 19:31:11
    #9
    Üyeliği durduruldu
    merak ettiğim madem palavra atıyon ayarına uydur yahu bir resimde satışta 176 bin görünüyor tekrar alımda görünen nakit 25 bin tl küsür hadi onu geçtim o ara 10 dakkada coin aldın yada para çektin de vs. neyse en cok güldüğüm staking ederek denmiş konuda cumartesi ön satısı bugunde piyasa ya çıkan coini nerden stake ettin stakenin anlamını biliyonmu 3 gün gülünmelik mevzu