• 13-08-2021, 19:36:49
    #10
    amrdvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer öyleyse yasal mı bu hocam. Token vs ile alakam yok fakat kulağa hoş gelmiyor.
    Umarım gerçekten photoshopdur.

    sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne olursa olsun Türk borsalarına 1₺ bile sokmam kim ne kazanırsa kazansın Genelleme de yapmak istemiyorum ama bizim milletin olduğu yerde %99 bi olaylar dönüyor.
    Kesinlikle hocam bir tane düzgün borsa yok maalesef.

    F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merak ettiğim madem palavra atıyon ayarına uydur yahu bir resimde satışta 176 bin görünüyor tekrar alımda görünen nakit 25 bin tl küsür hadi onu geçtim o ara 10 dakkada coin aldın yada para çektin de vs. neyse en cok güldüğüm staking ederek denmiş konuda cumartesi ön satısı bugunde piyasa ya çıkan coini nerden stake ettin stakenin anlamını biliyonmu 3 gün gülünmelik mevzu
    15 TL'lik olan paketten bahsetmiş sanırım. Photoshop sanırım cidden bizi boş yere tribe soktu otopilot arkadaş.
  • 13-08-2021, 19:37:59
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Gonenious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım gerçekten photoshopdur.


    Kesinlikle hocam bir tane düzgün borsa yok maalesef.



    15 TL'lik olan paketten bahsetmiş sanırım. Photoshop sanırım cidden bizi boş yere tribe soktu otopilot arkadaş.