Saat 14 te acildiginda 43 bandindaydi.Sirf paribuda diye almadim.Boyle biseyin olacagi belliydi.
Hayatta kullanmayacağım bir borsa sadece FB Token için girdik. Zarar etmedim şahsen ama artık bu sunucu yoğunluğu yalanından tiksindim. Yatırımcılarını göz göre göre aptal yerine koyuyorlar.