CGLR adlı arkadaşımıza nasıl 25 TL'den satın aldığını sorduk cevap vermek yerine shop dedikten sonra konuyu kilitleyip bizi direk engellemiş. Parite 14:00'da açıldı. Arkadaşımız bugün 12:00'de 25 TL'den nasıl alım gerçekleştirmiş!? Başka bu şekilde alım gerçekleştirenler var mı?
Sunucu yoğunluğu bahanesine sürekli sığınıyorlar ama ortada sunucu yoğunluğu gibi birşeyin olması mümkün değil. Paribu'ya girmek isterken sürekli olarak server error hatası alıyoruz. Bize işlemi kapattılar ama bilgisayardan pariteye girmenin bir yolunu buldum. Saniyede yüzlerce işlem dönüyordu. Bu nasıl oluyor? Fikirleriniz neler? Ortada bir kara para aklama olayı mı var acaba anlamadım gitti.
Arkadaşımızın kendi kendisini ifşa ettiği fotoğraf da burada yer alıyor ;
https://cdn.r10.net/editor/96900/3688556559.jpeg Server Error hatası geldikten sonra
Piyasalara tıklayıp
Fenerbahçe Token'i seçerseniz pariteye en başından beri sorunsuz girebiliyorsunuz.
124'den aldık 100 zorluyor, kamışla su içiyorum

125 üstüne çıkar mı yine gün içerisinde
Kardeşim bu arada inşallah tekrar yükselir diğer türlü senin paranı el birliği ile başkaları yedi sanırım.