Merhaba,
10 gündür BTCde yükseliş trendi devam ediyor ve düşeni kırdığını görüyoruz. Yakın bir zamanda alım yapan var mı?
Şahsen ben haftalık kapanıştaki senaryoyu gördükten sonra almayı düşünüyorum.
Sizlerin de görüşlerinizi merak ediyorum.
Teşekkürler
Bitcoin Nereye Gidiyor?
13
●332
- 31-07-2021, 00:48:42Beklentiler alınır gerçekler satılır, Herkes kaçarken alacaksınız, herkes alırken satacaksınız, 30k larda iken bence düşüş bitmişti, ozaman alınması gerekirdiCGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben aldım kendi bütçeme göre 30k'larda iken - 31-07-2021, 00:52:45Bende en dipteyken alım yaptım ama bu pazar gecesi duruma göre ekleme yapmayı düşünüyorumapo1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle