• 31-07-2021, 00:42:00
    #1
    Merhaba,
    10 gündür BTC’de yükseliş trendi devam ediyor ve düşeni kırdığını görüyoruz. Yakın bir zamanda alım yapan var mı?

    Şahsen ben haftalık kapanıştaki senaryoyu gördükten sonra almayı düşünüyorum.

    Sizlerin de görüşlerinizi merak ediyorum.

    Teşekkürler
  • 31-07-2021, 00:42:35
    #2
    Üyeliği durduruldu
  • 31-07-2021, 00:43:34
    #3
    BTC çıkıyor dominans düşmüyor sıkıntı

    YTD
  • 31-07-2021, 00:48:42
    #4
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    10 gündür BTC’de yükseliş trendi devam ediyor ve düşeni kırdığını görüyoruz. Yakın bir zamanda alım yapan var mı?

    Şahsen ben haftalık kapanıştaki senaryoyu gördükten sonra almayı düşünüyorum.

    Sizlerin de görüşlerinizi merak ediyorum.

    Teşekkürler
    Beklentiler alınır gerçekler satılır, Herkes kaçarken alacaksınız, herkes alırken satacaksınız, 30k larda iken bence düşüş bitmişti, ozaman alınması gerekirdi
    Ben aldım kendi bütçeme göre 30k'larda iken
  • 31-07-2021, 00:49:24
    #5
    durdurabilene ask olsun, shorttayim haha
  • 31-07-2021, 00:49:49
    #6
    Öyle bir zarardayım ki … takip bile etmiyorum .
  • 31-07-2021, 00:51:34
    #7
    aha duruyor galiba 250 den 200 dolara zarara dustuk
  • 31-07-2021, 00:52:03
    #8
    Bitcoin bir yana, Doğum gününüz kutlu olsun. Nice senelere! @CGLR;
  • 31-07-2021, 00:52:45
    #9
    apo1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beklentiler alınır gerçekler satılır, Herkes kaçarken alacaksınız, herkes alırken satacaksınız, 30k larda iken bence düşüş bitmişti, ozaman alınması gerekirdi
    Ben aldım kendi bütçeme göre 30k'larda iken
    Bende en dipteyken alım yaptım ama bu pazar gecesi duruma göre ekleme yapmayı düşünüyorum