CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
10 gündür BTC’de yükseliş trendi devam ediyor ve düşeni kırdığını görüyoruz. Yakın bir zamanda alım yapan var mı?

Şahsen ben haftalık kapanıştaki senaryoyu gördükten sonra almayı düşünüyorum.

Sizlerin de görüşlerinizi merak ediyorum.

Teşekkürler
Beklentiler alınır gerçekler satılır, Herkes kaçarken alacaksınız, herkes alırken satacaksınız, 30k larda iken bence düşüş bitmişti, ozaman alınması gerekirdi
Ben aldım kendi bütçeme göre 30k'larda iken