Merhaba,
10 gündür BTCde yükseliş trendi devam ediyor ve düşeni kırdığını görüyoruz. Yakın bir zamanda alım yapan var mı?
Şahsen ben haftalık kapanıştaki senaryoyu gördükten sonra almayı düşünüyorum.
Sizlerin de görüşlerinizi merak ediyorum.
Teşekkürler