Beklentiler alınır gerçekler satılır, Herkes kaçarken alacaksınız, herkes alırken satacaksınız, 30k larda iken bence düşüş bitmişti, ozaman alınması gerekirdi
Ben aldım kendi bütçeme göre 30k'larda iken
Bende en dipteyken alım yaptım ama bu pazar gecesi duruma göre ekleme yapmayı düşünüyorum