• 06-06-2021, 11:38:48
    #1
    Arkadaşlar,

    Tradingview'de birden fazla koşul'a bağlı olarak alarm kuralı oluşturabiliyor muyuz.
    Yapmak istediğimi örnek ile sorayım. Diyelimki bir alt coine Long ya da Short gireceğim. Örneğimizde de ETH alıp satalım.
    Kural ise şu ; Bir indikatör kullanıyorum diyelim.
    "Bu indikatör'e göre BTC 1 saatte ve 4 saatlik görünümde Al sinyali versin" + (ve) "Şu indikatörde ETH 1 saatte ve 4 saatlik görünümde al sinyali versin"
    Yani ortada 4 koşul var. Hem BTC hem de ETH birlikte al sinyali vermiş olacaklar ve ikisinde de hem 1 saatlik hem de 4 saatlik sinyal yönleri aynı olsun.

    Saatlik durum şundan dolayı önemli. Örnek veriyorum, BTC 4 saatte short sinyali gönderiyor. 1 saate çekiyorum, Long sinyali gönderiyor. O yüzden her iki gösterim süresinde de aynı yönde olması önemli.
    Ve ETH oynuyor isem de, BTC'nin yönü önemli. BTC düşüyor ise, Etheryuma boşuna artar oynamayayım sinyal gelse bile.

    Anlatabildim mi sorumu aceba. Bu özellik tradingview pro'sunda var ise, onu da aylık alabilirim.
  • 06-06-2021, 11:43:56
    #2
    Pro dahil böyle bir ozellik yok. Ben alarmlari php ile dinleyip ona gore islem yaptiriyordum ama ne hikmetse hep zarar Sağlam bi indikatör lazim...
  • 06-06-2021, 11:46:08
    #3
    @cglr;
    • CGLR
    CGLR bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-06-2021, 11:48:59
    #4
    Ben de kurcaladığıma göre böyle bir özellik olmadığını gördüm. Hani belki Pro'da vardır ümidi ile açmıştım konuyu ama Pro sürümlerde de olmaması çok da şaşırtmadı.
    Neyse manuel gözlemlemeye devam

    Teşekkürler cevap için.
    Bu söylediğimi php ile yapabilmek mümkün müdür. Koşulları yan yana ben belirteyim. Bu kurallarıma göre bana mail atsa da olur gibi.
    Yapılabilirlik zorluğu ve tahmini ücretler nelerdir aceba.
  • 06-06-2021, 11:51:28
    #5
    ResimBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de kurcaladığıma göre böyle bir özellik olmadığını gördüm. Hani belki Pro'da vardır ümidi ile açmıştım konuyu ama Pro sürümlerde de olmaması çok da şaşırtmadı.
    Neyse manuel gözlemlemeye devam

    Teşekkürler cevap için.
    Bu söylediğimi php ile yapabilmek mümkün müdür. Koşulları yan yana ben belirteyim. Bu kurallarıma göre bana mail atsa da olur gibi.
    Yapılabilirlik zorluğu ve tahmini ücretler nelerdir aceba.
    hocam kendi indikatörünüzü yapabilirsiniz, mesela 4 saatlikte golden cross gelince işaretle vs tarzı, indikatör bildirim gönderebiliyor mu bilmiyorum ama en kötü bakacağınız alt coinin grafiğini açınca direkt oldu olmadı diye yazı çıkartabilirsiniz böylece 1-2 dkka da görüp çıkmış olursunuz
  • 06-06-2021, 12:14:01
    #6
    Aeknasd145 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kendi indikatörünüzü yapabilirsiniz, mesela 4 saatlikte golden cross gelince işaretle vs tarzı, indikatör bildirim gönderebiliyor mu bilmiyorum ama en kötü bakacağınız alt coinin grafiğini açınca direkt oldu olmadı diye yazı çıkartabilirsiniz böylece 1-2 dkka da görüp çıkmış olursunuz
    Hocam tam anlayamadım. İndikator hazır yazılmış, amerikayi yeniden keşfetmeye gerek yok. Ki daha hazır yazılmış indikatorleri okuyup yorumlamaya yeni başlamış iken, oturup indikator analizi yazılımı yazmak, ilk okulda harfleri yeni tanıyan birisine roman kitabı yaz demek gibi olur. Amacım o kadar kompleks işlere girmek değil, kullandığım indikatorlere göre saatlik dilimleri de kontrol ederek ve btc ana coini de kontrol edip, aynı yönlü sinyali yakaladığında alarm vermesi aslında
  • 06-06-2021, 12:32:53
    #7
    ResimBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tam anlayamadım. İndikator hazır yazılmış, amerikayi yeniden keşfetmeye gerek yok. Ki daha hazır yazılmış indikatorleri okuyup yorumlamaya yeni başlamış iken, oturup indikator analizi yazılımı yazmak, ilk okulda harfleri yeni tanıyan birisine roman kitabı yaz demek gibi olur. Amacım o kadar kompleks işlere girmek değil, kullandığım indikatorlere göre saatlik dilimleri de kontrol ederek ve btc ana coini de kontrol edip, aynı yönlü sinyali yakaladığında alarm vermesi aslında
    anladım hocam, bende tam detaylı olarak bilmiyorum bilen varsa söylerse iyi olur
  • 06-06-2021, 17:00:30
    #8
    ResimBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de kurcaladığıma göre böyle bir özellik olmadığını gördüm. Hani belki Pro'da vardır ümidi ile açmıştım konuyu ama Pro sürümlerde de olmaması çok da şaşırtmadı.
    Neyse manuel gözlemlemeye devam

    Teşekkürler cevap için.
    Bu söylediğimi php ile yapabilmek mümkün müdür. Koşulları yan yana ben belirteyim. Bu kurallarıma göre bana mail atsa da olur gibi.
    Yapılabilirlik zorluğu ve tahmini ücretler nelerdir aceba.
    Ben kendime bir panel kodladım, tradin üzerinden 2 alarm kuruyorum birinci alarm geldiğinde veritabanında kayıt altına alıp beklemeye başlıyorum. İkinci alarm geldiğinde satın alma işlemini yapıp beklemeye başlıyorum. Baştada söylediğim gibi düzgün bir indikatör bulamadığımdan dolayı malesef ki hep zarar işlemler açıyorum... Halbuki günlük %1-2 kar alsam yeter ama nerde
  • 06-06-2021, 17:08:33
    #9
    hasip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kendime bir panel kodladım, tradin üzerinden 2 alarm kuruyorum birinci alarm geldiğinde veritabanında kayıt altına alıp beklemeye başlıyorum. İkinci alarm geldiğinde satın alma işlemini yapıp beklemeye başlıyorum. Baştada söylediğim gibi düzgün bir indikatör bulamadığımdan dolayı malesef ki hep zarar işlemler açıyorum... Halbuki günlük %1-2 kar alsam yeter ama nerde
    Ne kadar süre bekliyorsunuz ? 5 dakika 10 dakika 1 saat ?
    Bu kadar çok dalgalanmanın olduğu yerde ben açıkcası stop loss'suz ilerleyip, ya hero ya mero diyorum. Likit olduklarım da oldu, %77'lerden dönüş yapıp üzerine kâr aldığım da.
    Bazen şöyle bir yanlış algıda oluyoruz ; Pozisyonu açtığımız gibi istediğimiz yönde gitmesi. Böyle bir dünya yok, pozisyon açılır açılmaz hemen istediğimiz yönde gitmez. Riskli mi evet riskli, akıl işi mi hayır değil ama ok yaydan fırladı mı, geri adım atmıyorum.
    Aceba sizin de kaybetme sebebiniz, gidişatın kötü olduğunu başta düşünüp, pozisyonu zarar ile kapatıyor olabilir misiniz ?

    Ben aslında özel bir panel aramıyorum. Otomatik alıp satmasına da gerek yok. Ben manuel alır satarım. Mail veya telegram'a bildirim gelse yeterli olur benim için. Kuralları ben koyayım, (çoklu koşul) kurallar gerçekleştiğinde bana bildirim versin, müsait isem gidip oynayayım mantığındayım. Öyle her gelen sinyali de acele ve panik ile de oynamaya veya bu işi bot'a bağlamaya da gerek yok. (Bot olursa da fena olmaz tabi ama bunu ikinci faz olarak düşünüyorum.)