• 06-06-2021, 17:51:36
    #10
    Ben direkt kendi botumu kodlama mantığında başladım. Öncelikle kaldıraç veya vadeli oynamıyorum, sadece spot piyasadayım. Arayüzden belirlediğim oranda stop otomatik oluşuyor ve fiyat yukarı çıktıkça belirlediğim oranda stop yukarıya doğru otomatik taşınıyor... Fiyat geri dönüş yaparsa zaten stop patlayacağı için otomatikten kar veya zarar olarak işlem kapatılıyor. Burdaki benim asıl problemim satın alma noktamın çokta doğru olmaması, günlük 5-10 işlem açıp 7-8 tanesini zararla kapatınca zaten olanlar oluyor. Şu an için 1 saat altında hiçbir grafikte işlem yapmıyorum ancak 5-15 dk arasında çok güzel fırsatlar varmışta kaçıyor gibi geliyor
  • 07-06-2021, 00:29:58
    #11
    Hocam yanlış düşünüyorsunuz hiç bir indikatör size kesin sonuçlar vermez geleceği göstermez siz hazırlıklı olmalısınız risk yönetiminden geçiyor olay paranı nasıl konturol edebilirsin ona bakmalısın bi işlem açıp istediğin yöne götüren bi indikatör yoktur SuperTrendle bakarsın ne kadar kolay ama düz piyasada tüm karı verip üstününe zarara girersin size tavsiyem paranızı küçük parçalara bölüp açtınız işlemden eminseniz yönünde ( kişisel düşünce kesinlikle hiç bir indikatör size kesin yön vermez ) ortala düşürmek için long açtıysanız dip gördüğünüz yerden tekrar alım yapıp ortalama düşüreceksiniz veya satmayıp nasılsa çıkar bi gün diye o işlemi bırakıp başka işlem açacaksınız Sonuçta kazanırmısınız şansınız varda piyasa çökmezse ve aldığınız coin pump sonrası değilse çıkacaktır

    Tüm zaman dilimlerinde Al olup yön yukarı gitse bile anında terse dönebilme ihtimali olan bir borsadan bahsediyoruz. Bende zamanında farklı zaman dilimlerinin işe yarayacağını düşünmüştüm ve indikatörlerin sonunda şunu anladım indikatörler geleceği göstermez sadece alım veya satım yapmamız için sebep verir bize