hocam kendi indikatörünüzü yapabilirsiniz, mesela 4 saatlikte golden cross gelince işaretle vs tarzı, indikatör bildirim gönderebiliyor mu bilmiyorum ama en kötü bakacağınız alt coinin grafiğini açınca direkt oldu olmadı diye yazı çıkartabilirsiniz böylece 1-2 dkka da görüp çıkmış olursunuz
Hocam tam anlayamadım. İndikator hazır yazılmış, amerikayi yeniden keşfetmeye gerek yok. Ki daha hazır yazılmış indikatorleri okuyup yorumlamaya yeni başlamış iken, oturup indikator analizi yazılımı yazmak, ilk okulda harfleri yeni tanıyan birisine roman kitabı yaz demek gibi olur. Amacım o kadar kompleks işlere girmek değil, kullandığım indikatorlere göre saatlik dilimleri de kontrol ederek ve btc ana coini de kontrol edip, aynı yönlü sinyali yakaladığında alarm vermesi aslında