• 31-05-2021, 14:43:58
    #1
    Merhaba,

    Kaldıraç ile ilgili küçük miktar ile (300 USD) bazı denemeler yapıyorum. Bir şey yaptım ve tam olarak ne olduğunu anlamadım.
    BTC = 35134 iken, 5x kaldıraç açtım long olarak. (Likidite : 27979)
    Sonra yanlış hatırlamıyorsam 35800 civarlarında yani, 5x ile devam eder iken kaldıracı gittim 10x yaptım. (Dedim madem yükseliyor, 5 ile değil 10 ile çarparak yükselsin. Aç gözlülüğün gözü kör olsun :d)

    Şimdi 10x yapınca ne oldu ?
    Örnek güncel durum şu : https://prnt.sc/13mqtvf
    BTC = 37.108,58
    PNL : 90.94 (53.20%)
    Stop : 36.395

    5x de bıraksam daha mı iyiydi ? Yolda giderken at değiştirmek bana kârdan zarar mı ettirdi anlayamadım.
    Parantez içersinde Yüzde 53.20 yazıp, yanında 90 dolar neden der. Bunun matematiksel formülü nedir ?
  • 31-05-2021, 14:46:42
    #2
    şimdiden geçmiş olsun kaldıraç napar eder geri alır fazlası ile
  • 31-05-2021, 14:48:42
    #3
    Royxr_cod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdiden geçmiş olsun kaldıraç napar eder geri alır fazlası ile
    Stop loss'um var. Düşer ise zaten kârda (50 USD) satacak. ( https://prnt.sc/13mr3oi )
    Yanlış mı düşünüyorum ?

    Cevabınızı yazarken, ezber'e mi yazdınız. Yoksa resimdeki bilgilere göre yanlış giden ya da kritik bir hata mı tespit ettiniz ?

    Kaldıraçlı işlem yapan, tecrübeli arkadaşlar da yardımcı olur ise çok sevinirim.
  • 31-05-2021, 14:48:51
    #4
    Kaldıraç oranı artırsın ama likit miktarinda artar yani kazanırken iyi kazanıyoruz dedin ama düşerken de öyle olacak kaldıracta çok kaybettim spot cüzdan dan al coin kalsın elinde kaldırac balinaların olduğu yer orası Rus ruleti
  • 31-05-2021, 14:51:57
    #5
    Ya arkadaşlar, lütfen genel akıl vermeyin.
    Tamam anladık, kaldıraç kumar. Kaldıraç rus ruleti.
    Mevcut pozisyona göre yorum yapabilir misiniz ? Sizlere kaldıraç işlemlerine girmeli miyim diye sormuyorum.
    Bırakın oynayarak ve kaybederek tecrübe edeyim.

    Genel akıl vermek yerine, birisi çıkıp soruma cevap verebilir mi ? 5x 'den 10x'e geçmekte hata ettin, ya da iyi oldu. Neden 90 dolar yazıp, parantez içersinde %50 yazıyor gibi.
    Rica ediyorum, teknik bilgisi yüksek ve aktif olarak kaldıraç oynayan arkadaşlar yorum yazsın.
  • 31-05-2021, 14:52:52
    #6
    Kazanç miktarı ve açtığınız pozisyon tutarına göre oranı. Arttırarak sıfırlanma bakiyenizi de yukarı çekmiş oldunuz. Kar da zarar da artar. Yani riskinizi ve kazanç kayıp oranınızı arttırdınız. İyi ya da kötü yapıp yapmadığınız pozisyonu kapattığınızda belli olur. Kapanmadıkça kazanmış ya da kaybetmiş değilsiniz.
    kaldıraçta disiplinli ve planlı olursanız kazanırsınız. Başarılar.
  • 31-05-2021, 14:53:48
    #7
    hocam 300 dolar küçük miktar mı DD
  • 31-05-2021, 14:55:35
    #8
    Kaldıraçın kumardan farkı yok bağımlılık yapıyor değişik bir sistem
  • 31-05-2021, 14:57:00
    #9
    Ben anlamam kaldıraçtan arkadaşın konusunu kirletmiş gibi olacağız ama aklıma takılan bir konuyu sormak istedim

    Bu kaldıraçlarda istediğin an çıkış yapabiliyor musunuz ?
    5x girdim diyelim btc 30.000 iken. 31.000 oldu satabiliyor muyum yada 30.100 falan. yani merak ettiğim istediğin yerde satabilme özgürlüğün oluyor mu yoksa
    %5 %10 yükselme gibi bir şart koşuyor mu ?