Ben anlamam kaldıraçtan arkadaşın konusunu kirletmiş gibi olacağız ama aklıma takılan bir konuyu sormak istedim
Bu kaldıraçlarda istediğin an çıkış yapabiliyor musunuz ?
5x girdim diyelim btc 30.000 iken. 31.000 oldu satabiliyor muyum yada 30.100 falan. yani merak ettiğim istediğin yerde satabilme özgürlüğün oluyor mu yoksa
%5 %10 yükselme gibi bir şart koşuyor mu ?