şimdiden geçmiş olsun kaldıraç napar eder geri alır fazlası ile
Stop loss'um var. Düşer ise zaten kârda (50 USD) satacak. (
https://prnt.sc/13mr3oi )
Yanlış mı düşünüyorum ?
Cevabınızı yazarken, ezber'e mi yazdınız. Yoksa resimdeki bilgilere göre yanlış giden ya da kritik bir hata mı tespit ettiniz ?
Kaldıraçlı işlem yapan, tecrübeli arkadaşlar da yardımcı olur ise çok sevinirim.