Royxr_cod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdiden geçmiş olsun kaldıraç napar eder geri alır fazlası ile
Stop loss'um var. Düşer ise zaten kârda (50 USD) satacak. ( https://prnt.sc/13mr3oi )
Yanlış mı düşünüyorum ?

Cevabınızı yazarken, ezber'e mi yazdınız. Yoksa resimdeki bilgilere göre yanlış giden ya da kritik bir hata mı tespit ettiniz ?

Kaldıraçlı işlem yapan, tecrübeli arkadaşlar da yardımcı olur ise çok sevinirim.