Merhaba,

Kaldıraç ile ilgili küçük miktar ile (300 USD) bazı denemeler yapıyorum. Bir şey yaptım ve tam olarak ne olduğunu anlamadım.
BTC = 35134 iken, 5x kaldıraç açtım long olarak. (Likidite : 27979)
Sonra yanlış hatırlamıyorsam 35800 civarlarında yani, 5x ile devam eder iken kaldıracı gittim 10x yaptım. (Dedim madem yükseliyor, 5 ile değil 10 ile çarparak yükselsin. Aç gözlülüğün gözü kör olsun :d)

Şimdi 10x yapınca ne oldu ?
Örnek güncel durum şu : https://prnt.sc/13mqtvf
BTC = 37.108,58
PNL : 90.94 (53.20%)
Stop : 36.395

5x de bıraksam daha mı iyiydi ? Yolda giderken at değiştirmek bana kârdan zarar mı ettirdi anlayamadım.
Parantez içersinde Yüzde 53.20 yazıp, yanında 90 dolar neden der. Bunun matematiksel formülü nedir ?