• 27-05-2021, 10:15:11
    #1
    Yaklaşık bir hafta önce 300 liralık pitbull tokeni aldım. Başta birkaç gün bir sıkıntı yoktu normal devam ediyordu ya da ben farketmemiştim. Ama son birkaç gündür her baktığımda token sayısı artmış gözüküyor. Normalde diyelim ki 47 milyar 100 bin tane varsa 2 gün sonra ben alım yapmamama rağmen bu sayı 47 milyar 200 bin e çıktı. Pancake swap ve metamask kullanarak aldım bu tokeni. Bu normal bir şey mi ? Neden sürekli token sayım artıyor benim ? Cevap verenlere teşekkürler şimdiden
  • 27-05-2021, 10:18:07
    #2
    O senin elindeki adet sayısı deil piyasa hacmi o
    Mesela piyasada 100 bin adet varsa başkalarında aliyorr onu 1 milyon adet olur o sayının seninle aalakasi yok 😉
  • 27-05-2021, 10:19:15
    #3
    ozkangur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O senin elindeki adet sayısı deil piyasa hacmi o
    Mesela piyasada 100 bin adet varsa başkalarında aliyorr onu 1 milyon adet olur o sayının seninle aalakasi yok 😉
    Anladım hocam ben de diyordum ki madem sürekli artıyor, neden hep aynı fiyatı gösteriyor Teşekkürler cevabınız için
  • 27-05-2021, 10:20:11
    #4
    Stake Etmek deniyor ona tokeni cüzdanında tuttuğun sürece belli oranda token verecek.
  • 27-05-2021, 10:20:45
    #5
    EmreOzdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım hocam ben de diyordum ki madem sürekli artıyor, neden hep aynı fiyatı gösteriyor Teşekkürler cevabınız için
    Ben teşekkür ederim 🙂🙂🙂
  • 27-05-2021, 10:24:24
    #6
    bedaze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Stake Etmek deniyor ona tokeni cüzdanında tuttuğun sürece belli oranda token verecek.
    Hocam cüzdanımda para yok, nasıl vermeye devam ediyor anlamadım
  • 27-05-2021, 10:26:19
    #7
    EmreOzdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam cüzdanımda para yok, nasıl vermeye devam ediyor anlamadım
    Örneğin ilk alırken 50 dolarlık 10 milyon adet aldın token sahibi diyorki bu 10 milyon adeti cüzdanında tutarsan elinden çıkarmazsan yani satmadığın sürece sana günlük şukadar hediye vericem diyor.
  • 27-05-2021, 10:27:10
    #8
    bu tür coinler alım satımlarda %12 vergi kesiyor bunun %6 sı holderlere otomatik olarak tutugu coin sayısına göre coin dagıtıyor
    • EmreOzdemir
    EmreOzdemir bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-05-2021, 10:27:56
    #9
    bedaze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Örneğin ilk alırken 50 dolarlık 10 milyon adet aldın token sahibi diyorki bu 10 milyon adeti cüzdanında tutarsan elinden çıkarmazsan yani satmadığın sürece sana günlük şukadar hediye vericem diyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu tür coinler alım satımlarda %12 vergi kesiyor bunun %6 sı holderlere otomatik olarak tutugu coin sayısına göre coin dagıtıyor
    Anladım hocam teşekkür ederim