Aldığım token sürekli artıyor
11
●303
- 27-05-2021, 10:15:11Yaklaşık bir hafta önce 300 liralık pitbull tokeni aldım. Başta birkaç gün bir sıkıntı yoktu normal devam ediyordu ya da ben farketmemiştim. Ama son birkaç gündür her baktığımda token sayısı artmış gözüküyor. Normalde diyelim ki 47 milyar 100 bin tane varsa 2 gün sonra ben alım yapmamama rağmen bu sayı 47 milyar 200 bin e çıktı. Pancake swap ve metamask kullanarak aldım bu tokeni. Bu normal bir şey mi ? Neden sürekli token sayım artıyor benim ? Cevap verenlere teşekkürler şimdiden
- 27-05-2021, 10:19:15Anladım hocam ben de diyordum ki madem sürekli artıyor, neden hep aynı fiyatı gösteriyorozkangur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler cevabınız için
- 27-05-2021, 10:20:45Ben teşekkür ederim 🙂🙂🙂EmreOzdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-05-2021, 10:24:24Hocam cüzdanımda para yok, nasıl vermeye devam ediyor anlamadımbedaze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-05-2021, 10:26:19Örneğin ilk alırken 50 dolarlık 10 milyon adet aldın token sahibi diyorki bu 10 milyon adeti cüzdanında tutarsan elinden çıkarmazsan yani satmadığın sürece sana günlük şukadar hediye vericem diyor.EmreOzdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-05-2021, 10:27:10bu tür coinler alım satımlarda %12 vergi kesiyor bunun %6 sı holderlere otomatik olarak tutugu coin sayısına göre coin dagıtıyorEmreOzdemir bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 27-05-2021, 10:27:56bedaze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAnladım hocam teşekkür ederimMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler cevabınız için