Örneğin ilk alırken 50 dolarlık 10 milyon adet aldın token sahibi diyorki bu 10 milyon adeti cüzdanında tutarsan elinden çıkarmazsan yani satmadığın sürece sana günlük şukadar hediye vericem diyor.
bu tür coinler alım satımlarda %12 vergi kesiyor bunun %6 sı holderlere otomatik olarak tutugu coin sayısına göre coin dagıtıyor
Anladım hocam teşekkür ederim