• 27-05-2021, 10:28:57
    #10
    Pitbull tokenin işleyişini bilmiyorum ama, yeni çıkan tokenlar genelde alım satımda kesilen fee'nin %1ini yakıyor, %1ini ise hodlerlara dağıtıyor. Cüzdandaki token adedinin artmasının sebebi bu.
  • 27-05-2021, 10:29:17
    #11
    Pit tokende her alım yapıldığında %2 sini elinde pit tutanlara ödül olarak dağıtılıyor. Artma sebebi bu
  • 27-05-2021, 10:29:54
    #12
    Benjamin Breeg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pitbull tokenin işleyişini bilmiyorum ama, yeni çıkan tokenlar genelde alım satımda kesilen fee'nin %1ini yakıyor, %1ini ise hodlerlara dağıtıyor. Cüzdandaki token adedinin artmasının sebebi bu.
    Matias Delgado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pit tokende her alım yapıldığında %2 sini elinde pit tutanlara ödül olarak dağıtılıyor. Artma sebebi bu
    Teşekkür ederim hocam