Benjamin Breeg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pitbull tokenin işleyişini bilmiyorum ama, yeni çıkan tokenlar genelde alım satımda kesilen fee'nin %1ini yakıyor, %1ini ise hodlerlara dağıtıyor. Cüzdandaki token adedinin artmasının sebebi bu.
Matias Delgado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pit tokende her alım yapıldığında %2 sini elinde pit tutanlara ödül olarak dağıtılıyor. Artma sebebi bu
Teşekkür ederim hocam