Yaklaşık bir hafta önce 300 liralık pitbull tokeni aldım. Başta birkaç gün bir sıkıntı yoktu normal devam ediyordu ya da ben farketmemiştim. Ama son birkaç gündür her baktığımda token sayısı artmış gözüküyor. Normalde diyelim ki 47 milyar 100 bin tane varsa 2 gün sonra ben alım yapmamama rağmen bu sayı 47 milyar 200 bin e çıktı. Pancake swap ve metamask kullanarak aldım bu tokeni. Bu normal bir şey mi ? Neden sürekli token sayım artıyor benim ? Cevap verenlere teşekkürler şimdiden