• 22-05-2021, 17:17:22
    Konu çok uzun sadece başlığa olan cevabımı yazayım.

    Devlet sizin salaklığınızı karşılamak için var olmamıştır. siz bilmediğiniz işlere girin paranızı kaybedin sonra devletin karşılamasını bekleyin tabi canım başka bir arzunuz ?
  • 22-05-2021, 17:19:31
    Yorum yapabilmek için iddianın tamamını okumanız gerekiyor. Yoksa bu şekilde boşa konuşmuş olursunuz. Gerçi başlığı bile tam anlamamışsınız. "Yaptığım zararı" demiyor "oluşan kayıpları" diyor.

    Kripto para ticareti yapmadım, 1 kuruş kâr veya zarar etmedim.


    U_uR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu çok uzun sadece başlığa olan cevabımı yazayım.

    Devlet sizin salaklığınızı karşılamak için var olmamıştır. siz bilmediğiniz işlere girin paranızı kaybedin sonra devletin karşılamasını bekleyin tabi canım başka bir arzunuz ?
  • 22-05-2021, 17:20:58
    the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorum yapabilmek için iddianın tamamını okumanız gerekiyor. Yoksa bu şekilde boşa konuşmuş olursunuz.

    Kripto para ticareti yapmadım, 1 kuruş kâr veya zarar etmedim.
    ben de size demedim zaten yatırıp kaybedip ve devletten bu zararın karşılığını isteyenlere ve böyle düşünenlere dedim
  • 22-05-2021, 17:22:09
    Para kaybedenlerin devletten böyle bir talepleri yok. Bunu ben talep ediyorum.

    U_uR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de size demedim zaten yatırıp kaybedip ve devletten bu zararın karşılığını isteyenlere ve böyle düşünenlere dedim
  • 22-05-2021, 17:23:55
    the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devletin parayı nereden bulacağını ben bilemem. Bu benim sorumluluğum değil. Şu an kurumlar vergisi %25. Bilginiz eksik sanırım. Vergi vermediğiniz veya muhasebeden bihaber olduğunuz anlaşılıyor.
    Geçici olarak %5 arttırıldı evet, tekrar olması gereken %20 seviyesine getirilecektir. Vergi veriyorum ve kendi şirketim var. Genelden bahsediyoruz şuan. Böyle basit detaylarla konunun dışına çıkarak açtığınız konunun mantıksızlığını unutturmaya çalışamayın boş yere. Temel olmayınca işte orasını ben bilmem nerden bulursa bulsun demek de ancak bu kadar sığ düşünceli birisine yakışır, bir sav atıyorsanız ortaya altını doldurmanız gerekiyor, ütopik hayallerle tartışılmaz veya bir yere varılmaz. DEX'ler ne olacak diyorum cevap yok, defi ne olacak ona da cevap yok. Kahvehane muhabbetinden öteye geçmez sizinle bu konu. Size kolay gelsin tekrar beni alıntılamayın lütfen.
  • 22-05-2021, 17:36:14
    Lahananın yapraklarını yerken iyi sapına gelince MEEEEE
  • 22-05-2021, 17:36:49
    Hele şunun dediğine bak hele
  • 22-05-2021, 17:54:35
    Maxigeyik konusu sanmıştım, gerçekmiş
  • 22-05-2021, 18:04:54
    Okuma yeteneklerinizi geliştirmenizi tavsiye ediyorum. Kripto para ticareti yapmadım, 1 kuruş kâr veya zarar etmedim.
    ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lahananın yapraklarını yerken iyi sapına gelince MEEEEE
    Evet gerçek; ucu size veya yakınlarınıza dokunduğunda gerçek olduğunu daha iyi anlayacaksınız
    Marcian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maxigeyik konusu sanmıştım, gerçekmiş