Para kaybedenlerin devletten böyle bir talepleri yok. Bunu ben talep ediyorum.

U_uR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben de size demedim zaten yatırıp kaybedip ve devletten bu zararın karşılığını isteyenlere ve böyle düşünenlere dedim