the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devletin parayı nereden bulacağını ben bilemem. Bu benim sorumluluğum değil. Şu an kurumlar vergisi %25. Bilginiz eksik sanırım. Vergi vermediğiniz veya muhasebeden bihaber olduğunuz anlaşılıyor.
Geçici olarak %5 arttırıldı evet, tekrar olması gereken %20 seviyesine getirilecektir. Vergi veriyorum ve kendi şirketim var. Genelden bahsediyoruz şuan. Böyle basit detaylarla konunun dışına çıkarak açtığınız konunun mantıksızlığını unutturmaya çalışamayın boş yere. Temel olmayınca işte orasını ben bilmem nerden bulursa bulsun demek de ancak bu kadar sığ düşünceli birisine yakışır, bir sav atıyorsanız ortaya altını doldurmanız gerekiyor, ütopik hayallerle tartışılmaz veya bir yere varılmaz. DEX'ler ne olacak diyorum cevap yok, defi ne olacak ona da cevap yok. Kahvehane muhabbetinden öteye geçmez sizinle bu konu. Size kolay gelsin tekrar beni alıntılamayın lütfen.