Yorum yapabilmek için iddianın tamamını okumanız gerekiyor. Yoksa bu şekilde boşa konuşmuş olursunuz. Gerçi başlığı bile tam anlamamışsınız. "Yaptığım zararı" demiyor "oluşan kayıpları" diyor.
Kripto para ticareti yapmadım, 1 kuruş kâr veya zarar etmedim.
Konu çok uzun sadece başlığa olan cevabımı yazayım.
Devlet sizin salaklığınızı karşılamak için var olmamıştır. siz bilmediğiniz işlere girin paranızı kaybedin sonra devletin karşılamasını bekleyin tabi canım başka bir arzunuz ?