Muhtemelen şu şekilde yapıyorlar;
Öncelikle çok ufak miktarda düşük kaldıraçli çapraz bir işlem açıyorlar. Anlık liq olmamak için. Sonrasında yükseleceğinden/düşeceğinden emin oldukları coine/tokene yüksek kaldıraçli çapraz işlem açıyorlar. Bu sayede ilk başlarda liq olmadan tutuyorlar. Benim tahminimce bu şekilde oluyordur.
10 kaldıracın üstü bu kadar riskliyken bu gibi sonuçların çoğunlukla şanstan ibaret olduğunu düşünüyorum, çünkü 75x %1.5 düşüşte liq olabilecek bir pozisyon. Çok doğru anı yakalamak, ya da tamamen şansın yaver gitmesi. Tabi çapraz işlemlerde liq daha uzakda ama alınan riski getiriden daha büyük sonuçlar doğurabilir.
binance kazanç ekranını paylaştırıp bu şekilde müşteri çekiyor ama hiç zararını paylaşan gördünüz mü yüksek kaldıraç kumardır adam artık doge alıp satmıyorum diye tweet atsa ortalıkta long kalmaz mesela
binance kazanç ekranını paylaştırıp bu şekilde müşteri çekiyor ama hiç zararını paylaşan gördünüz mü yüksek kaldıraç kumardır adam artık doge alıp satmıyorum diye tweet atsa ortalıkta long kalmaz mesela
kesinlikle hocam mesela ben 300 islemden kar almisimdir.
aldigim karin tamamini 8-10 islemde biraktim. simdi tutup kar ettigim goruntuleri paylassam.
millet derki bu adam bu isi biliyor ama oysaki zarardayim.