Varro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
binance kazanç ekranını paylaştırıp bu şekilde müşteri çekiyor ama hiç zararını paylaşan gördünüz mü yüksek kaldıraç kumardır adam artık doge alıp satmıyorum diye tweet atsa ortalıkta long kalmaz mesela
kesinlikle hocam mesela ben 300 islemden kar almisimdir.

aldigim karin tamamini 8-10 islemde biraktim. simdi tutup kar ettigim goruntuleri paylassam.

millet derki bu adam bu isi biliyor ama oysaki zarardayim.