Muhtemelen şu şekilde yapıyorlar;
Öncelikle çok ufak miktarda düşük kaldıraçli çapraz bir işlem açıyorlar. Anlık liq olmamak için. Sonrasında yükseleceğinden/düşeceğinden emin oldukları coine/tokene yüksek kaldıraçli çapraz işlem açıyorlar. Bu sayede ilk başlarda liq olmadan tutuyorlar. Benim tahminimce bu şekilde oluyordur.