binance kazanç ekranını paylaştırıp bu şekilde müşteri çekiyor ama hiç zararını paylaşan gördünüz mü yüksek kaldıraç kumardır adam artık doge alıp satmıyorum diye tweet atsa ortalıkta long kalmaz mesela