• 15-05-2021, 19:42:40
    #55
    Selamlar herkese, 9.780.000 adette bende var $SHIBA yıl sonuna kadar elimde tutacağım. ytd
  • 15-05-2021, 20:36:53
    #56
    println adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kim kime sokup çıkarmış seni neden ilgendiriyor. Ayrıca o varoş üslubunu burada kullanma. İnsanlar yatırım yapıyor sen burda sokup cikartiyosun. Adam yatırım yapmış konu açmış art niyetli art niyetli gelip burda mahalle ağzıyla konusuyosun. Giderse adamın parası gider senin parani mı kullandı sanki. Ne kadar saygisizsiniz. İşiniz gücünüz yok gelip burda insanları küçük düşürme peşindesiniz. Sizi report ettim. @Report;
    Adam gözden çıkardım bu parayı diyor siz hala yok 1 dolar olmaz yok size soktular bilmem ne. Ayip
    ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle insanlara iyi bir ders verilmesi gerekiyor aslında hocam, aynı üslup ile cevap versek biz suçlu oluruz neye kime sokup çıkartıyorsa böyle terbiyesiz çok bilmiş kişilerin uyarı amaçlı da olsa ceza alması gerekiyor.

    terbiyesizce konuşup sonradan yorumunuzu silmeyin.
    Fazla şeyapmamak lazım
    https://www.r10.net/1073289303-post9.html

    silinirse;
  • 15-05-2021, 20:44:51
    #57
    controlsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fazla şeyapmamak lazım
    https://www.r10.net/1073289303-post9.html

    silinirse;
    Çok ve boş bilmişligi yeni birşey değilmiş demek yıllar önce gene boş boş atıp tutmuş bu tipler anca böyle boş boş yorumlar yazıp kendilerini tatmin ederler sadece, bu tarz insanlar genelde sorunlu insanlardır her b..a burunlarını soktuklarinda kendilerini bilmiş zannederler ve başkalarınında öyle gördüğünü düşünürler form kuralları gereği burada sert tavırlar sergileyemiyoruz ama emin olun böylelerine söylenecek çok fazla söz var hocam.
  • 15-05-2021, 23:50:43
    #58
    Kurumsal Üye
    Yükselince haber edersiniz 4mio civarında oldu benim de toplamda.
  • 16-05-2021, 00:41:20
    #59
    Benim kafa pek basmıyor bu işlere fakat takıldığım bir yer var. Herkes yükselecek umudu ile bu Coini alıyor borsalarda birileri kazanırken bir kesimin de kaybetmesi lazım ( Ben öyle biliyorum) . Peki herkes zengin olacak ise kim batacak ?
  • 16-05-2021, 02:28:45
    #60
    Kable87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim kafa pek basmıyor bu işlere fakat takıldığım bir yer var. Herkes yükselecek umudu ile bu Coini alıyor borsalarda birileri kazanırken bir kesimin de kaybetmesi lazım ( Ben öyle biliyorum) . Peki herkes zengin olacak ise kim batacak ?
    yüksek fiyattan alıp bu düştü diye %50 - %70 zararla satanlar batıyor hocam ytd.
  • 16-05-2021, 20:34:58
    #61
    Üyeliği durduruldu


    An itibari ile böyleyim Düşerken boş durmuyorum. Ufak al-satlar ile eldeki Shiba miktarını arttırdım.
  • 16-05-2021, 22:02:37
    #62
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yükseldiği zaman satacaktık satmadık şimdi ise ana paraya geri düştü. bundan sonra da 200 lira çıkıyor iniyor. sabredelim diyoruz da kanser ediyor
  • 16-05-2021, 23:38:06
    #63
    10m var 10 usd yatırım 😂 kalsın baba öldürmez 10 usd 🙈 Allah yukdan alanlara sabır versın inş paraya ihtiyaç yoksa kalsın kardesım ztn para erimiş dursun yapck bişey kalmamıs