Sabredenler Kulübü [SHIBA TOKEN]
95
●4.328
- 15-05-2021, 19:42:40Selamlar herkese, 9.780.000 adette bende var $SHIBA yıl sonuna kadar elimde tutacağım. ytd
- 15-05-2021, 20:36:53println adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleFazla şeyapmamak lazımByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/1073289303-post9.html
silinirse;

- 15-05-2021, 20:44:51Çok ve boş bilmişligi yeni birşey değilmiş demek yıllar önce gene boş boş atıp tutmuş bu tipler anca böyle boş boş yorumlar yazıp kendilerini tatmin ederler sadece, bu tarz insanlar genelde sorunlu insanlardır her b..a burunlarını soktuklarinda kendilerini bilmiş zannederler ve başkalarınında öyle gördüğünü düşünürlercontrolsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
form kuralları gereği burada sert tavırlar sergileyemiyoruz ama emin olun böylelerine söylenecek çok fazla söz var hocam.
- 16-05-2021, 02:28:45yüksek fiyattan alıp bu düştü diye %50 - %70 zararla satanlar batıyor hocam ytd.Kable87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-05-2021, 20:34:58Üyeliği durduruldu

An itibari ile böyleyim
Düşerken boş durmuyorum. Ufak al-satlar ile eldeki Shiba miktarını arttırdım.


form kuralları gereği burada sert tavırlar sergileyemiyoruz ama emin olun böylelerine söylenecek çok fazla söz var hocam.
4mio civarında oldu benim de toplamda.

Düşerken boş durmuyorum. Ufak al-satlar ile eldeki Shiba miktarını arttırdım.