Kable87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim kafa pek basmıyor bu işlere fakat takıldığım bir yer var. Herkes yükselecek umudu ile bu Coini alıyor borsalarda birileri kazanırken bir kesimin de kaybetmesi lazım ( Ben öyle biliyorum) . Peki herkes zengin olacak ise kim batacak ?
yüksek fiyattan alıp bu düştü diye %50 - %70 zararla satanlar batıyor hocam ytd.