Benim kafa pek basmıyor bu işlere fakat takıldığım bir yer var. Herkes yükselecek umudu ile bu Coini alıyor borsalarda birileri kazanırken bir kesimin de kaybetmesi lazım ( Ben öyle biliyorum) . Peki herkes zengin olacak ise kim batacak ?