controlsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fazla şeyapmamak lazım
https://www.r10.net/1073289303-post9.html

silinirse;
Çok ve boş bilmişligi yeni birşey değilmiş demek yıllar önce gene boş boş atıp tutmuş bu tipler anca böyle boş boş yorumlar yazıp kendilerini tatmin ederler sadece, bu tarz insanlar genelde sorunlu insanlardır her b..a burunlarını soktuklarinda kendilerini bilmiş zannederler ve başkalarınında öyle gördüğünü düşünürler form kuralları gereği burada sert tavırlar sergileyemiyoruz ama emin olun böylelerine söylenecek çok fazla söz var hocam.