• 12-05-2021, 22:58:51
    #10
    Uretopia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/kripto-paralar/2...post1079918636
    arkadaşın konusuna yazmıştınız sizi hatırladım. dediğiniz şeyin tersine göre işlem yapacağım artık
    Bu piyasada sizin gibi acemileri ağlatırlar. Ben sadece uyarımı yaparım. Vitalik hepsini satsa shibin sıfırlarını bile sayamazsın. Bu piyasa hayvanat bahçesi değil.
  • 12-05-2021, 23:03:09
    #11
    Payment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu piyasada sizin gibi acemileri ağlatırlar. Ben sadece uyarımı yaparım. Vitalik hepsini satsa shibin sıfırlarını bile sayamazsın. Bu piyasa hayvanat bahçesi değil.
    Tamamdır küresel fon sahibi. tavsiye vermeye devam edin başka birşey istemiyorum

    Teşekkürler
  • 12-05-2021, 23:09:15
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz savaş olarak görüyorsunuz kulislerde ise büyük shib coin reklamı olduğu konuşuluyor.
    Mantıklı aslında 😊 Kim ne derse desin, 2 gün önce Binance'de listelenmiş olan 2 günde ölmez.
  • 12-05-2021, 23:10:25
    #13
    Tühh keşke seni dinleselerdi.
  • 12-05-2021, 23:38:19
    #14
    Üyeliği durduruldu
    bedavadan dünyaya reklam yaptı tek hindistanın nufusu avrupa kitasından fazla ve emin ol coinin adını duymayan kalmadı shib in kurucuları eth ağını kullandıkları için bu vitoşa göndermişler o kadar coini ama oda eth ağını çok meşgul ettiği için bitirmeye bunu yaptı yani kendi için yaptı başka birşeyden degil birde milleti yakıcam diye kandırdı dogeyi bitircem vs. diye ama bu şekil yptı.

    Çoğu kişiden güzel tepki alsada eth yatırımcısındanda bu shib e giren cokmuş ve onlarda eth leri elden cıkarmak için kampanya başlatmışlar diye duydum
  • 12-05-2021, 23:41:25
    #15
    Köpeklerin babası elon belki bir şeyler yapabilir ama bu coin ve akita halen çok riskli çünkü vb çok büyük bir balina keşke elon muskın cüzdanında olsaydı para
  • 12-05-2021, 23:49:44
    #16
    Retentio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Köpeklerin babası elon belki bir şeyler yapabilir ama bu coin ve akita halen çok riskli çünkü vb çok büyük bir balina keşke elon muskın cüzdanında olsaydı para
    Dogenin bi kez daha ath yapacağını düşünüyorum çünkü adam ciddi ciddi uzaya göndereceğiz diye anket yaptı evet mi hayır mı diye. 2022 ilk çeyreğinde falcona koyacakmıs dogeyi, ilk uzaya gönderilen kripto hesabı. ama diğer shil coinleri kimsenin desteklemeyeceği aksine nefret duyup yok etmek için elinden geleceğinden eminim.
  • 13-05-2021, 00:21:57
    #17
    Bu ne kadar iğrenç bir dil ne kadar garip bir konu. Gerçekten kanım donarak okudum. Yemin ediyorum siyasi tartışma konusu falan gibi hissettim. Eminim koca koca adamlarsınızdır. Sanki futbol takımı savunur gibi bir dil, siyasi parti kavgası yapar gibi cümleler. Gerçekten okurken utandım.
  • 13-05-2021, 00:24:04
    #18
    torres_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ne kadar iğrenç bir dil ne kadar garip bir konu. Gerçekten kanım donarak okudum. Yemin ediyorum siyasi tartışma konusu falan gibi hissettim. Eminim koca koca adamlarsınızdır. Sanki futbol takımı savunur gibi bir dil, siyasi parti kavgası yapar gibi cümleler. Gerçekten okurken utandım.
    İğrenç olan ney?