Uretopia adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Vitalik Coinlere Savaş Açtı
20
●734
- 12-05-2021, 23:03:09Tamamdır küresel fon sahibi. tavsiye vermeye devam edin başka birşey istemiyorumPayment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler - 12-05-2021, 23:09:15Üyeliği durdurulduMantıklı aslında 😊 Kim ne derse desin, 2 gün önce Binance'de listelenmiş olan 2 günde ölmez.Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-05-2021, 23:38:19Üyeliği durduruldubedavadan dünyaya reklam yaptı tek hindistanın nufusu avrupa kitasından fazla ve emin ol coinin adını duymayan kalmadı shib in kurucuları eth ağını kullandıkları için bu vitoşa göndermişler o kadar coini ama oda eth ağını çok meşgul ettiği için bitirmeye bunu yaptı yani kendi için yaptı başka birşeyden degil birde milleti yakıcam diye kandırdı dogeyi bitircem vs. diye ama bu şekil yptı.
Çoğu kişiden güzel tepki alsada eth yatırımcısındanda bu shib e giren cokmuş ve onlarda eth leri elden cıkarmak için kampanya başlatmışlar diye duydum - 12-05-2021, 23:49:44Dogenin bi kez daha ath yapacağını düşünüyorum çünkü adam ciddi ciddi uzaya göndereceğiz diye anket yaptı evet mi hayır mı diye. 2022 ilk çeyreğinde falcona koyacakmıs dogeyi, ilk uzaya gönderilen kripto hesabı. ama diğer shil coinleri kimsenin desteklemeyeceği aksine nefret duyup yok etmek için elinden geleceğinden eminim.Retentio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2021, 00:21:57Bu ne kadar iğrenç bir dil ne kadar garip bir konu. Gerçekten kanım donarak okudum. Yemin ediyorum siyasi tartışma konusu falan gibi hissettim. Eminim koca koca adamlarsınızdır. Sanki futbol takımı savunur gibi bir dil, siyasi parti kavgası yapar gibi cümleler. Gerçekten okurken utandım.
