Uretopia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/kripto-paralar/2...post1079918636
arkadaşın konusuna yazmıştınız sizi hatırladım. dediğiniz şeyin tersine göre işlem yapacağım artık
Bu piyasada sizin gibi acemileri ağlatırlar. Ben sadece uyarımı yaparım. Vitalik hepsini satsa shibin sıfırlarını bile sayamazsın. Bu piyasa hayvanat bahçesi değil.