
Sonuç HÜSRAN oldu, OLACAK ! Gelin 2 temel , psikolojik ders alın. 2 çizgi çekmeyi öğrenin.. para haddiden fazla dönüyor... üstelik dersler beleş.... youtube girin...
Bakın tekrar söylüyorum:
https://www.r10.net/kripto-paralar/2...l-degil-2.html
Bu konuda ki çoğu arkadaş piyasadan silinicek ! öyle yada böyle .... hepside tertemiz genç kardesimiz arkadasımız... tecrübe ve bilgi birikimi olmayan arkadaslarımız.. simdiden baslamislar fomo olup para kaybetmeye. iyi mi? tabi ki değil ama hepsi bu sektöre girebilmek için birer tecrübe ! kaşıktan ağzı yanmayan kafaya dikmeye çalışırsa üstüne döker.
Adam 2kdan 1.5k sını kaybetmiş diğeride onu teselli yapıyor sorun yok hocam unut gitsin 1-2 seneye bakarsın. yahu projesi olmayan sınırsız üretimi olan coin, 1 sene sonra neyine bakıcaksın? çıldırmamak elde değil.
https://twitter.com/lawmaster/status...33724814876680