adam tabii çöpe çöp der, vurgunlar yüzünden olay asıl olması gereken yerde değil, kimse teknolojiye bakmıyor. yazan dahil herkes nasıl vur kaç yaparım derdinde vs. buna ciddi projesi olan kimse razı olmaz, sektörü baltaladığı için. adam kendi projesi eth 1000 dolar olduğunda, bu rakamlar çok yüksek ve gerçekçi değil. olması gerekenin çok üstünde diye açıklama yapmış biri. scamlara savaş açması normal bence..