Payment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu piyasada sizin gibi acemileri ağlatırlar. Ben sadece uyarımı yaparım. Vitalik hepsini satsa shibin sıfırlarını bile sayamazsın. Bu piyasa hayvanat bahçesi değil.
Tamamdır küresel fon sahibi. tavsiye vermeye devam edin başka birşey istemiyorum

Teşekkürler