Köpeklerin babası elon belki bir şeyler yapabilir ama bu coin ve akita halen çok riskli çünkü vb çok büyük bir balina keşke elon muskın cüzdanında olsaydı para
Dogenin bi kez daha ath yapacağını düşünüyorum çünkü adam ciddi ciddi uzaya göndereceğiz diye anket yaptı evet mi hayır mı diye. 2022 ilk çeyreğinde falcona koyacakmıs dogeyi, ilk uzaya gönderilen kripto hesabı. ama diğer shil coinleri kimsenin desteklemeyeceği aksine nefret duyup yok etmek için elinden geleceğinden eminim.