Arkadaş neden gidip markette 3000 bin liraya çalışsın ki 1000 lira para buluyor günde 100 lira para kazanıyor.Bazen kazanıyor bazen kazanamıyor o ayrı mesele.
Ülkemiz artık böyle e yazık ki kolay yoldan para kazanma derdindeler.
İşsizlik bu yüzden artıyor.
Çünkü asgari ücretli olarak çalışmak zor geliyor.
Ülkemiz böyle para kazanmayı çok sever.
Kripto para hesabı dahi olmayan biriyim.
Aç Gözlülüğün Sonu !
12
●437
- 23-04-2021, 15:45:05
- 23-04-2021, 15:46:31Hayırlısı hocam ne diyelim. Borcu harcı yoksa da şu evi satıp katlayayım dediyse çok yanlış. Ölü kimseleri kötü sıfatlarla nitelendirmemek lazım dedim sadece. Siz daha iyi bilirsiniz tabi, iyi günler.Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-04-2021, 02:27:52Bence aç gözlülükle tecrübesizlik kavramını birbirinden ayırmak gerekiyor. İnceleme, takip etme, grafik analizi, yatırımın paylaştırılması, risk analizi gibi konularda araştırma yapmadan, belirli bir süre (en az 6 ay) para varmış gibi yatırıp çekme notları tutup para kazanıp kaybettiğine bakmak... Bunları yapmadan arkadaş, eş dost tavsiyesi ile girerseniz zarar edersiniz. Bu aç gözlülük değil, bilgisizlikten kaynaklanır.Victionx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-04-2021, 02:32:05Bir de aynanın diğer tarafından baksak? Aldığı asgari ücretle insan gibi yaşama şansının olmadığını farkında olan kişi farklı yerlerden para kazanmak arayışına girmez mi? Hele bir de aile çoluk çocuk varsa daha çok risk almaz mı?Hayrettin1735 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalışanlarımıza en azından hayatlarını idame ettirecek kadar ücret tahsis edilse bu kadar arayış içine ve riske girer mi?