Arkadaş neden gidip markette 3000 bin liraya çalışsın ki 1000 lira para buluyor günde 100 lira para kazanıyor.Bazen kazanıyor bazen kazanamıyor o ayrı mesele.
Ülkemiz artık böyle e yazık ki kolay yoldan para kazanma derdindeler.
İşsizlik bu yüzden artıyor.
Çünkü asgari ücretli olarak çalışmak zor geliyor.
Ülkemiz böyle para kazanmayı çok sever.
Kripto para hesabı dahi olmayan biriyim.