Hayrettin1735 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaş neden gidip markette 3000 bin liraya çalışsın ki 1000 lira para buluyor günde 100 lira para kazanıyor.Bazen kazanıyor bazen kazanamıyor o ayrı mesele.
Ülkemiz artık böyle e yazık ki kolay yoldan para kazanma derdindeler.
İşsizlik bu yüzden artıyor.
Çünkü asgari ücretli olarak çalışmak zor geliyor.
Ülkemiz böyle para kazanmayı çok sever.
Kripto para hesabı dahi olmayan biriyim.
Bir de aynanın diğer tarafından baksak? Aldığı asgari ücretle insan gibi yaşama şansının olmadığını farkında olan kişi farklı yerlerden para kazanmak arayışına girmez mi? Hele bir de aile çoluk çocuk varsa daha çok risk almaz mı?
Çalışanlarımıza en azından hayatlarını idame ettirecek kadar ücret tahsis edilse bu kadar arayış içine ve riske girer mi?