Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır efendim. İnsanoğlu aç gözlüdür. Doymaz, doyumsuzdur. Her zaman daha fazlasını ister. 1 TL'yi 2 TL yapabileceğini düşünüyor. Daha sonrasında diyor ki ben evimi satıp neden 100000 TL'mi 200000 TL yapmıyorum diyor. Nedir bunun adı? Aç gözlülüktür başka da birşey değildir. Geçim derdi olan adam kriptoya uğramaz !
Hayırlısı hocam ne diyelim. Borcu harcı yoksa da şu evi satıp katlayayım dediyse çok yanlış. Ölü kimseleri kötü sıfatlarla nitelendirmemek lazım dedim sadece. Siz daha iyi bilirsiniz tabi, iyi günler.