• 19-04-2021, 05:56:24
    #37
    hocam yalnız düşündüm de pumplanıp bu kadar takipçi kasan coin ve baya da bir para akışı olan coin ileride çoook büyük ihtimal tekrar pumplanıcak (yatırım tavsiyesi değildir ) 100x bile yapar diye düşünerek ben de alım yapıyorum.
    teşekkürler öneri için. geçen pump olduğunda gördüm de pek önem vermemiştim siz yazınca daha iyi araştırdım..
  • 19-04-2021, 09:19:26
    #38
    75 tllik aldım 110 tl olmuş şuan acaba vadeli işlemmi yapsak daha iyi olur
  • 19-04-2021, 13:13:15
    #39
    En güvendiğim coinlerden biriside bu......Elon Musk 14 Martta bu coini yani şibayı tweet atmıştı...........Yakın zamanda yine tweet atar kesinlikle inanıyorum,inanmayanlar için link de vereyim



    https://twitter.com/elonmusk/status/1370946514974031872
  • 19-04-2021, 13:16:40
    #40
    gosha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En güvendiğim coinlerden biriside bu......Elon Musk 14 Martta bu coini yani şibayı tweet atmıştı...........Yakın zamanda yine tweet atar kesinlikle inanıyorum,inanmayanlar için link de vereyim



    https://twitter.com/elonmusk/status/1370946514974031872

    şaka mı bu elon musk ya.. bu coini de uçuracak kesin. miningi falan yapılıyor mu bunun
  • 19-04-2021, 13:21:13
    #41
    berkribas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şaka mı bu elon musk ya.. bu coini de uçuracak kesin. miningi falan yapılıyor mu bunun
    Hedefinde shiba var yapılmıyor diye biliyorum..aysonu bir sıfır atacak diyorlar ,swapı varmış

    https://coinmarketcal.com/en/?form%5...m%5Bsubmit%5D=

  • 19-04-2021, 13:22:01
    #42
    gosha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hedefinde shiba var yapılmıyor diye biliyorum..aysonu bir sıfır atacak diyorlar ,swapı varmış

    öyle olursa direktmen 10 kat mı yükseliyor hocam tutanların coinleri yoksa dolaşımda olmayan arzdan mı silinir
  • 19-04-2021, 13:23:39
    #43
    berkribas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle olursa direktmen 10 kat mı yükseliyor hocam tutanların coinleri yoksa dolaşımda olmayan arzdan mı silinir
    Bende tam bilmiyorum,ama iyi birşey olacağı kesin yani
  • 19-04-2021, 13:25:47
    #44
    Türkler bu kadar bu coine girdiğine göre artık ka'rımı alarak çıkabilir
  • 19-04-2021, 13:27:16
    #45
    NaksYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkler bu kadar bu coine girdiğine göre artık ka'rımı alarak çıkabilir
    Niye dogecoini alan türkler hala satmadı ve hala yükseliyor doge