hocam yalnız düşündüm de pumplanıp bu kadar takipçi kasan coin ve baya da bir para akışı olan coin ileride çoook büyük ihtimal tekrar pumplanıcak (yatırım tavsiyesi değildir ) 100x bile yapar diye düşünerek ben de alım yapıyorum.
teşekkürler öneri için. geçen pump olduğunda gördüm de pek önem vermemiştim siz yazınca daha iyi araştırdım..
71 Milyon Token Aldım
77
●4.148
- 19-04-2021, 09:19:2675 tllik aldım 110 tl olmuş şuan acaba vadeli işlemmi yapsak daha iyi olur
- 19-04-2021, 13:13:15En güvendiğim coinlerden biriside bu......Elon Musk 14 Martta bu coini yani şibayı tweet atmıştı...........Yakın zamanda yine tweet atar kesinlikle inanıyorum,inanmayanlar için link de vereyim

https://twitter.com/elonmusk/status/1370946514974031872 - 19-04-2021, 13:16:40şaka mı bu elon musk ya.. bu coini de uçuracak kesin. miningi falan yapılıyor mu bunungosha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-04-2021, 13:21:13Hedefinde shiba varberkribas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yapılmıyor diye biliyorum..aysonu bir sıfır atacak diyorlar ,swapı varmış 
https://coinmarketcal.com/en/?form%5...m%5Bsubmit%5D=
- 19-04-2021, 13:22:01öyle olursa direktmen 10 kat mı yükseliyor hocam tutanların coinleri yoksa dolaşımda olmayan arzdan mı silinirgosha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-04-2021, 13:23:39Bende tam bilmiyorum,ama iyi birşey olacağı kesin yaniberkribas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-04-2021, 13:25:47
Türkler bu kadar bu coine girdiğine göre artık ka'rımı alarak çıkabilir
- 19-04-2021, 13:27:16Niye dogecoini alan türkler hala satmadı ve hala yükseliyor dogeNaksYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



Türkler bu kadar bu coine girdiğine göre artık ka'rımı alarak çıkabilir