berkribas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şaka mı bu elon musk ya.. bu coini de uçuracak kesin. miningi falan yapılıyor mu bunun
Hedefinde shiba var yapılmıyor diye biliyorum..aysonu bir sıfır atacak diyorlar ,swapı varmış

https://coinmarketcal.com/en/?form%5...m%5Bsubmit%5D=