• 19-04-2021, 15:47:56
    #55
    onurbesen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eyvallah karşim tanesi 1 tl olursa 16,605'i senin
    hocam 0.30 bile olsa köşelik oluyorsunuz 50 bin verirsiniz artık

    not : 5 milyon bende var 70 tl almıştım şuan 110 tl falan olmuş

    ayrıca çok artmaz bu çok fazla arzı var
  • 19-04-2021, 16:15:56
    #56
    LaynThemes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 0.30 bile olsa köşelik oluyorsunuz 50 bin verirsiniz artık

    not : 5 milyon bende var 70 tl almıştım şuan 110 tl falan olmuş

    ayrıca çok artmaz bu çok fazla arzı var
    124 olmuş
  • 19-04-2021, 16:25:04
    #57
    refinden kaydoldum fakat btc kısmına geldiğimde adres alınamadı diyor bilgin var mı.



    kimlik onaya da gönderdim beklemede.
  • 19-04-2021, 17:53:58
    #58
    1 milyar küsür de biz aldık şimdi bakalım 1 ay sonra ne durumda olcaz. hayırlısı.
  • 19-04-2021, 17:55:06
    #59
    pinbtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    refinden kaydoldum fakat btc kısmına geldiğimde adres alınamadı diyor bilgin var mı.



    kimlik onaya da gönderdim beklemede.
    Teşekkür ederim Dogecoin yatırmayı deneyebilirsiniz hocam daha az maliyetli
  • 19-04-2021, 19:17:43
    #60
    wisex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim Dogecoin yatırmayı deneyebilirsiniz hocam daha az maliyetli
    onu yatırana dek fiyatı çok seri oynuyor aradaki değişim daha çok zarara sokabilir. bitcide benzer bi olaya kalkıştım dikkat etmeden. 4k zarar ettirmişti gönderip çevirene dek.
  • 19-04-2021, 19:33:39
    #61
    uniswapden almaya çalışıyorum 50$lık 150$ total oluyor. 100$ fee istiyor normal mi ?
  • 19-04-2021, 19:59:23
    #62
    phpxtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uniswapden almaya çalışıyorum 50$lık 150$ total oluyor. 100$ fee istiyor normal mi ?
    Bence anormal hocam
  • 19-04-2021, 20:23:29
    #63
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    11 USD'ye 3 milyon tane shib coin de ben aldım. İnşallah uzun vadede yüzü güldürür Gönül isterdi 100 USD'm olsun 30 milyon shib alayım...
    NOT : Yatırım tavsiyesi değildir