gosha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hedefinde shiba var yapılmıyor diye biliyorum..aysonu bir sıfır atacak diyorlar ,swapı varmış

öyle olursa direktmen 10 kat mı yükseliyor hocam tutanların coinleri yoksa dolaşımda olmayan arzdan mı silinir