• 17-04-2021, 23:10:50
    #1
    Bir çok forumda ve redditte doge trenini kaçıranlar shib trenini kaçırmayın diyordu bende 250 lira atayım 0a düşse ne olur dedim bir kaç saatte 500e vurdu. Yatırım tavsiyesi değil söylediğim ama 3 kuruş para ne olcak şansımızı deneyelim diyenleriniz varsa yatırsın bir kaç aya belki köşe oluruz topluca 😂😂😂

    coinin şuanki değeri 0.0000018 tl
    200 liraya 10 15 milyon adet alıyorsunuz.

    Bu arada coin şuan çin borsası gate de var eğer üye olmak isterseniz aşağıya ref link bıraktım.

    https://www.gate.io/signup/3794098

    Not: öyle borsa işlerinden coinlerden anlamam okuyunca sağda solda kendim aldım almak isteyen araştırmak isteyen olur diye yazayım dedim.

    Bazı arkadaşlar para nasıl yüklenir diye sormuşlar ben binanceden usdt aldım sonra gatedeki usdt cüzdanıma transfer ettim parayı onunla satın aldım coini
  • 17-04-2021, 23:18:26
    #2
    Günaydın hocam 😀
    Trene baya geç atlamışsınız ama hakkınızda hayırlısı olsun.
    To Moon 🚀
  • 17-04-2021, 23:20:27
    #3
    yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günaydın hocam 😀
    Trene baya geç atlamışsınız ama hakkınızda hayırlısı olsun.
    To Moon 🚀
    Keşke internette bildirim özelliği olsa erkenden haberimiz olurdu 😂😂 dediğiniz gibi yüzde 1000 büyümüş ben yüzde 100lük kısmındayım yükseliyor yavaş yavaş düşüşteyken aldım 😂
  • 17-04-2021, 23:23:48
    #4
    iws adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke internette bildirim özelliği olsa erkenden haberimiz olurdu 😂😂 dediğiniz gibi yüzde 1000 büyümüş ben yüzde 100lük kısmındayım yükseliyor yavaş yavaş düşüşteyken aldım 😂
    He biz x40 dayız hocam
  • 18-04-2021, 00:50:36
    #5
    yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günaydın hocam 😀
    Trene baya geç atlamışsınız ama hakkınızda hayırlısı olsun.
    To Moon 🚀
    Hiç bişiy için geç değil . Şuan bile kuruşlarda 6 sıfır var Yatırım tavsiyesi değildir.
  • 18-04-2021, 01:00:38
    #6
    Ne işe yarıyor bu koin?
  • 18-04-2021, 02:05:42
    #7
    Üyeliği durduruldu


    şu durumda zor görünüyor ama btt de bu arzlarda piyasaya neyle cıkacak bakmak lazım fakat bu kadar ucuzken alınıp 300-400 tl lik konulur miktar büyük olacagi için herhangi bi etkinlikte trilyoner eder

    mesela elon musk ship diye twit atsa ertesi gün thailand a yerleş
  • 18-04-2021, 06:54:31
    #8
    F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    şu durumda zor görünüyor ama btt de bu arzlarda piyasaya neyle cıkacak bakmak lazım fakat bu kadar ucuzken alınıp 300-400 tl lik konulur miktar büyük olacagi için herhangi bi etkinlikte trilyoner eder

    mesela elon musk ship diye twit atsa ertesi gün thailand a yerleş
    BTT'den 1515 Kat daha fazla arzı var. Şuanda piyasada dolaşan arz ile alakalı bir veri bulamadım ama hepsi dolaşıyorsa bu fiyatlardan girmek riskli olabilir.
    Şuanki fiyatı ile (0.00000124$) , 1.24 Milyar $ marketcap değeri oluyor hepsi piyasada dolaşıyorsa.
    BTT: ----------659,952,625,000 , 659 Milyar Adet
    SHIB: 1,000,000,000,000,000 , 1 Kattrilyon Adet
  • 15-05-2021, 20:18:56
    #9
    hocam ne durumda .d