Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ne durumda .d
bayağı güzel durumdaydı şu etherium ile elon çarpışmasından sonra değeri düşmeye başladı istikrarlı bir şekilde 😂 etherium sahibinin saldırısında shit coinlerden saldırı yiyen en büyük coin shiba oldu elbet yükselir bi ara