Bir çok forumda ve redditte doge trenini kaçıranlar shib trenini kaçırmayın diyordu bende 250 lira atayım 0a düşse ne olur dedim bir kaç saatte 500e vurdu. Yatırım tavsiyesi değil söylediğim ama 3 kuruş para ne olcak şansımızı deneyelim diyenleriniz varsa yatırsın bir kaç aya belki köşe oluruz topluca 😂😂😂
coinin şuanki değeri 0.0000018 tl
200 liraya 10 15 milyon adet alıyorsunuz.
Bu arada coin şuan çin borsası gate de var eğer üye olmak isterseniz aşağıya ref link bıraktım.
https://www.gate.io/signup/3794098
Not: öyle borsa işlerinden coinlerden anlamam okuyunca sağda solda kendim aldım almak isteyen araştırmak isteyen olur diye yazayım dedim.
Bazı arkadaşlar para nasıl yüklenir diye sormuşlar ben binanceden usdt aldım sonra gatedeki usdt cüzdanıma transfer ettim parayı onunla satın aldım coini