iws adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke internette bildirim özelliği olsa erkenden haberimiz olurdu 😂😂 dediğiniz gibi yüzde 1000 büyümüş ben yüzde 100lük kısmındayım yükseliyor yavaş yavaş düşüşteyken aldım 😂
He biz x40 dayız hocam